Wat moet ik doen als de medische informatie in Mijn DC Klinieken niet klopt?

Uw medische gegevens komen direct uit uw medisch dossier, deze kunt u niet zelf wijzigen. Kloppen uw medische gegevens niet? Geef dit dan aan ons door tijdens uw volgende afspraak. Heeft u geen volgende afspraak staan? Neem dan contact op met ons Service- en Informatiecentrum via 088 0100 900. 

U kunt uw persoonsgegevens in Mijn DC Klinieken zelf aanpassen door in te loggen in het patiëntenportaal. Als uw medische gegevens niet (lijken te) kloppen, neem dan contact op met het Service- en Informatiecentrum via telefoonnummer 088 0100 900.

U kunt alle labuitslagen na 7 werkdagen bekijken in Mijn DC Klinieken. Alle overige verslagen zijn vanaf 14 kalenderdagen beschikbaar in het patiëntportaal.

Mijn DC Klinieken werkt goed op de gangbare internetbrowsers zoals Google Chrome en Mozilla Firefox. Werkt het portaal niet? Dan kunt u overwegen uw browser te updaten.

Ga naar www.mijn.dcklinieken.nl en klik op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een e-mail met daarin een tijdelijk wachtwoord. Met dit wachtwoord kunt u inloggen op uw account. Daarna kunt u uw wachtwoord wijzigen.

Een medewerker van het Service- en Informatiecentrum stuurt u een uitnodiging voor het portaal. In deze e-mail staat een link waarmee u uw account kunt activeren. Soms komt het voor dat een medewerker op locatie u toegang geeft tot het portaal. Om een account aan te maken heeft u een e-mailadres en mobiel telefoonnummer nodig. Voor de veiligheid krijgt u elke keer dat u inlog, een sms op uw telefoon met daarin een code. Deze moet u invullen bij het inloggen. Houd dus uw telefoon bij de hand.

Nee, u hoeft niet te betalen om Mijn DC Klinieken te gebruiken, het is een gratis service voor onze patiënten.

Terug naar boven